Saturday 27 August 2016

Sparepart Untuk Dijual

IC REGULATOR







IC MATRIX





IC














PTC


KAPASITOR





Upload ni jelah dulu buat masa ni hehe.. banyak lagi partnya ni tak terupload. Senang cite kalau ada nak cari pape part bleh wasap cek tgk ada stok ke tak ok :)

Untuk student poli, kalau nk barang pun bleh wasap, bese ada buat projek elektronik kan, amplifier dan sebagainya.. kumpul 2, 3 org bleh cek tgk berapa harga bleh dapat. Saya pun lepasan poli jugak.. sampai ke kl dlu cari barang nk jimat punya pasal. Lagipun ada barang yg takde kat kuantan.. bg senarai komponen, saya bagi harga, harga student poli special la sikit kan.. saya pikir mungkin, mungkinlah yang mana saya boleh tolong saya tolong bab2 projek ni. Maklumlah, saya pun pernah melaluinya suatu ketika dulu hehe.. okeh.. wassalam

No comments:

Post a Comment